Insurgency: Sandstorm - Rogue Spec Ops Gear Set
Bryt dig loss och gå din egen väg med Rogue Spec Ops Gear Set för Insurgents. Setet består av fyra kosmetiska föremål: - Dödskallemask och Shemagh - Spec Ops taktisk tröja - Spec Ops taktiska byxor - Spec Ops-kängor Föremålen blir upplåsta i spelet omedelbart vid köp och kan kombineras med andra kosmetiska föremål. Du kan utrusta dig med dem i spelets anpassningsmeny som du når via huvudmenyn. Detta DLC är inkluderat i Year 1 Pass, Deluxe Edition och Gold Edition.