Insurgency: Sandstorm - Protective Gear Set
Gör dig redo för kemisk krigföring och var steget före dina motståndare med Protective Gear Set för Insurgents. Det här setet innehåller fem olika utseendeföremål: - Protective Gear Gas Mask - Protective Gear Top - Protective Gear Bottom - Protective Gear Gloves - Protective Gear Boots Dessa föremål blir upplåsta i spelet direkt efter köp och kan kombineras med andra utseendeföremål. Du hittar och använder dem i spelet genom anpassningsmenyn som du når via huvudmenyn. Chemical Combat Gear Set ingår i Crisis Set Bundle.