Insurgency: Sandstorm - Praetorian Set Bundle
En krigare måste lära och anpassa sig för att segra. Köp Praetorian Set-paketet för att få premiumutrustning och vapenskins med Warlord-tema. Praetorian Set-paketet innehåller följande DLC: - PMC-utrustningsset för Security - Gray Man-utrustningsset för Insurgents - Two-Tone-vapenskinset för Security - Chrome-vapenskinset för Insurgents Det här paketet ger dig åtkomst till alla fyra Operation: Warlord DLC-seten till nedsatt pris. Praetorian Set-paketet ingår i Year 2 Pass och Gold Edition.