Insurgency: Sandstorm - Night Raven Weapon Skin Set
Försvinn bland skuggorna och överrumpla fienden med Night Raven Weapon Skin Set, ett skin som passar på sex olika vapen. Du hittar Night Raven Weapon Skin Set till följande vapen i Security-sidans utrustningsmeny: - Rifleman/Demolitions: WCX. - Breacher: KSG. - Advisor: Vector. - Gunner: M249. - Marksman: M24. - Secondary: PF940. Föremålen blir upplåsta i spelet direkt efter köp och kan kombineras med andra utseendeföremål. Du använder dem i spelet genom att gå till anpassningsmenyn, som du når via huvudmenyn. Night Raven Weapon Skin Set ingår i Resurgence Set Bundle.