Insurgency: Sandstorm - Midnight Blue Weapon Skin Set
Jaga klantar och se bra ut med Midnight Blue vapenskin-setet. Du hittar dessa skins i Utrustningsmenyn och de kan användas av både Insurgent- och Security-teamen: - Pistol - PF940 - Kpist - Honey Badger - Hagelgevär - M870 - Automatkarbin - M4A1 - Automatgevär - G3A3 - Prickskyttegevär - Mk 14 EBR Föremålen blir upplåsta i spelet omedelbart när du köper dem. Du kan utrusta dig med dem i spelets Utrustningsmeny som du når via vapnens estetiska uppgraderingskategori. Detta DLC är inkluderat i Year 1 Pass, Deluxe Edition och Gold Edition.