Insurgency: Sandstorm - Dusty Weapon Skin Set
Ge din arsenal en mer autentisk känsla och smält in i ökensanden med Dusty Weapon Skin Set. Detta skin finns tillgängligt för sex olika vapen. Du hittar Dusty Weapon Skin i utrustningsmenyn för Insurgent-sidan och det är tillgängligt för följande vapen: - Rifleman: QBZ-95 - Rifleman: QBZ-03 - Breacher: KS-23 - Advisor: Alpha AK - Gunner: MG3 - Marksman: L96A1 Dessa föremål blir upplåsta i spelet direkt efter köp och kan kombineras med andra utseendeföremål. Du hittar och använder dem i spelet genom anpassningsmenyn som du når via huvudmenyn. The Dusty Weapon Skin Set ingår i Crisis Set Bundle.