Insurgency: Sandstorm - Duct Taped Weapon Skin Set
Visa uppfinningsrikedom och kämpa dig igenom vad som helst med Duct Taped Skin Set, ett skin som passar på sex olika vapen. Du hittar Duct Taped Weapon Skin Set till följande vapen i Insurgent-sidans utrustningsmeny: - Rifleman/Demolitions: AR-7090. - Advisor: ACE52. - Gunner: RPK. - Breacher: KS23. - Marksman: M1 Garand. - Secondary: M1911. Föremålen blir upplåsta i spelet direkt efter köp och kan kombineras med andra utseendeföremål. Du använder dem i spelet genom att gå till anpassningsmenyn, som du når via huvudmenyn. Duct Taped Weapon Skin Set ingår i Resurgence Set Bundle.