Insurgency: Sandstorm - Desert Veteran Weapon Skin Set
Visa upp din erfarenhet från slagfälten med Desert Veteran Weapon Skin Set. Detta skin finns tillgängligt för sex olika vapen. Du hittar Desert Veteran Weapon Skin i utrustningsmenyn för Security-sidan och det är tillgängligt för följande vapen: - Rifleman: VHS - Rifleman: G3A3 - Breacher: KSG - Advisor: Vector - Gunner: M240B - Marksman: TAC-338 Dessa föremål blir upplåsta i spelet direkt efter köp och kan kombineras med andra utseendeföremål. Du hittar och använder dem i spelet genom anpassningsmenyn som du når via huvudmenyn. Desert Veteran Weapon Skin Set ingår i Crisis Set Bundle.