Insurgency: Sandstorm - Chemical Combat Gear Set
Klara utmanande omgivningar och erövra slagfältet med Chemical Combat Gear Set för Security. Det här setet innehåller fem olika utseendeföremål: - Chemical Combat Helmet - Chemical Combat Top - Chemical Combat Bottom - Chemical Combat Gloves - Chemical Combat Boots Dessa föremål blir upplåsta i spelet direkt efter köp och kan kombineras med andra utseendeföremål. Du hittar och använder dem i spelet genom anpassningsmenyn som du når via huvudmenyn. Chemical Combat Gear Set ingår i Crisis Set Bundle.