Instant Indie Collection: Vol. 1
"Smyg genom skuggorna i den mystiska PTi-anläggningen i Stealth Inc 2, utforska den övergivna rymdstationens alla hörn i det prisbelönta The Swapper och skaffa nya vänner i pusselplattformspelet Thomas Was Alone. Detta Instant Indie-paket är det perfekta startpaketet för att upptäcka indiespel på Xbox då det representerar mer än 20 timmar av några av de mest kända och älskade indiespelen som finns tillgängliga för konsolen. Detta paket innehåller: Stealth Inc 2 Thomas Was Alone The Swapper"