Insectoid Loneriding Mechranger Outfit For Switch
En riktigt varm sommar blev Switch trött på att ständigt skejta på samma gamla gator, så han gav sig ut på en liten utflykt istället. Men innan dess tog han förstås en snabb sväng förbi Citynetics-fabriken för att fixa några reservdelar. Switch gick in i ett serverrum och snubblade direkt, vilket kortslöt hans moderkort och framkallade värsta hallucinationsruset. Som "Mechranger" besökte han många världar och såg saker för vad de verkligen var. Han berättade sina historier för Raptor och förklarade hur Rex grundat Citynetics och förvandlat Latch till en robot. "Vad snackar du om, din gamla skrothög?", svarade Raptor.