Insane Robots - Robotpaket 2
"Låser upp robotarna Raakter, DUM-E, Myuuz och Trasztor, vilka kan användas i flerspelarlägen både lokalt och på nätet. * Raakter - Varning! Roboten backar. * DUM-E - Oförstörbar. Nästan. * Myuuz - Mediterande, mild och dödlig * Trasztor - Det läcker något konstigt ur den - neeeej!"