Insane Robots - Deluxe Edition
Om du köper Insane Robots Deluxe Edition får du grundspelet samt alla sex robotpaket med nedladdningsbart innehåll när de släpps. Robotpaket 1 - Veneron, K3-DDP, Mugsoy och Zafarb Robotpaket 2 - Raakter, DUM-E, Myuuz och Trasztor Robotpaket 3 - Fazarb, Hydro, Tazac och Baron Robotpaket 4 - Cazstore, F0-X1, CAM-0 och Leon Robotpaket 5 - Scramble, Darf Darf, Ceph och Unit 09785 Robotpaket 6 - Cutlaz, Kröm, Icebox och Cypod Varje robotpaket låser upp fyra robotar som du kan använda i flerspelarlägen både lokalt och på nätet. Det är en kamp till DÖDEN som gäller i detta unika samlarkortspel. Tävla i intensiva dueller, man mot man. Led en robotrevolution i slumpmässigt genererade överlevnadsarenor. Störta en ond robotdespot i den episka enspelarkampanjen på över 15 timmar. Insane Robots är ett samlarkortspel i HACKAD FORM! Bemästra stridsleken på 22 kort och utveckla dina strategier i lättbegripliga robotkamper med två spelare både lokalt och på nätet, samt i enspelarläge. Utnyttja HACKING och BUGGAR i stridens hetta. Använd all din list för att göra mos av dina motståndare. Klättra på ranglistorna och erövra robotvärlden! Ta befälet över fler än 46 otroligt åtskilda robotar i fem ogästvänliga miljöer. Utrusta dina rasande robotar under spelets gång för att göra dem allt mer kapabla i strid. Bege dig ut på en episk resa fylld av faror och oväntade krokar och utforska en förfallen robotdystopi i åtta turneringar som kan spelas om och om igen. Utbyt smädande, mekaniska förolämpningar under striden. Förinta motståndarna med en skoningslös overkill! Funktioner * Det här är ett HACKAT samlarkortspel utan dyra expansioner och tidsödande anpassningar * Tävla i intensiva flerspelarmatcher både lokalt och på ranglistor online * Upplev den episka enspelarkampanjen på över 15 timmar * Lås upp 46 robotar och hitta över 100 utrustningsföremål för att förbättra deras egenskaper * Utforska dina taktiska alternativ för att överleva i slumpmässigt genererade arenor * Bemästra leken på 22 kort och hitta din egen spelstil * En driven berättelse med över 150 förgreningar * Utforska fem sorters livsfarliga miljöer, från ångande djungler till karga månar * Kan du störta den storhetsvansinnige Kernel och rädda robotarna?