Innehåll i The DioField Chronicle Digital Deluxe Edition
■Innehåll i DioField Chronicle Digital Deluxe Edition ・Vapen: Knight's Spear (*1) ・Tillbehör: Mystical Ring (*1) *1: Observera att dessa föremål går att få tag på i spelets andra halva, men de kan även fås under kapitel 1 episod 2.