Ingenjörssoldat och guld
En ingenjörssoldat och 1000 guld (premiumvaluta) i Battle Islands Köp detta prisvärda paket som innehåller en ingenjörssoldat och guld. Förbättra byggnadsproduktionen, stärk ditt försvar och fyll skattkammaren på en och samma gång!