IMMORTALS FENYX RISING - SEASON PASS
Utöka Immortals Fenyx Rising med Season Pass, som ger dig tre berättelse-DLC:n med ännu fler episka äventyr och pussel: A New god: Överlev gudarnas prövning för att till sist få din plats bland dem på Olympen som en ny grekisk gud. Myths of the Eastern Realm: En helt ny berättelse inspirerad av kinesisk mytologi, där du möter nya gudar och slåss med exotiska monster som en ny hjälte i ett avlägset land. The Lost gods: En ny slags strider i fågelperspektiv! Lär känna en ny hjälte ute efter att förena de grekiska gudarna. Få bonusuppdraget ”When the Road Gets Rocky” och få belöningar i spelet genom att köpa Season Pass idag.