Immortals Fenyx Rising – Äventyrsstartpaket (3 000 krediter + föremål)
Få en bra start på äventyret! Innehåller 3 000 Immortals-krediter, draken Phosphor och ett resurspaket för brygder. Kan bara köpas en gång. Kräver Immortal Fenyx Rising på gällande plattform (laddas ner separat). Det går inte att lösa in krediter som köpts på en plattform på en annan. Köpet kan inte återbetalas.