Hunting Simulator Browning & Winchester Pack
Få 2 exklusiva vapen till Hunting Simulator. Detta Winchester XPR Composite och Browning Maral Grade 5 Monte Carlo är högkvalitativa gevär som kommer att vara dina närmsta vänner medan du jagar de bästa bytena.