Hunting Simulator 2 Beretta Model 486 Xbox One
Få ett exklusivt premiumhagelgevär i det här nedladdningsbara innehållet för Hunting Simulator 2. Detta otroliga hagelgevär kombinerar Berettas välkända expertis med Marc Newsons fantastiska design. Använd den väl i spelet!