Hunting Simulator 2: A Ranger's Life Xbox One
Skydda och bevara: det är skogvaktarnas motto. I denna nya skriptade kampanj följer du med Dexter och hans lojale labrador Darius i deras vardag som skogvaktare i en nationalpark i Colorado. Som en sann naturvårdare utforskar du ett stort område runt din stuga för att hitta och ta hand om djur, samla in prover för analys, kontrollera invasiva arter och se till att miljön mår bra.