Hunting and Trading-paketet
Paketet Hunting and Trading Outfits innehåller två nya dräkter med utmaningar att låsa upp i enspelarläget i Red Dead Redemption. Köp vapen och ammunition till halva priset när du har på dig Savvy Merchant-dräkten. Få dubbelt så många skinn och hudar med Expert Hunter-dräkten. I paketet finns också en kompatibilitetsfunktion, så att alla som är online kan se de flerspelarkaraktärer som används av de som har köpt extrainnehåll.