Hunt: Showdown 1896 - The Trickshooter
Detta DLC innehåller en jägare och två vapen: – Carter (jägare) – Bear’s Leg (Vandal 73C Bullseye) – Carter’s Quickshot (Specter 1882 Shorty) Carter William Carter var en skarpskytt som låg bakom många av de underliga nummer hans vilda västern-föreställningar bestod av. Som den gedigna skådespelare han var fabricerade han en stor del av sin livshistoria, och även om ingen känner till hans sanna ursprung vet man två saker: han är en livsfarlig skytt, och han har en speciell sorts överdriven humor – som även speglas i hans äventyrslystenhet. Bear’s Leg Denna Vandal 73C Bullseye spelade en viktig roll i Carters show. Han förtrollade publiken när han spände vapnets hane med otroliga snurr, medan scenlamporna glimmade i den pärlemoskimrande linsen och guldinfattade björnen. Carter's Quickshot Denna skräddarsydda Specter 1882 Shorty gavs i gåva till skarpskytten William Carter och är perfekt för att bränna av en snabb skottsalva när man vill imponera på åskådare och skrämma motståndare.