Hunt: Showdown 1896 - Legends of the Bayou
Detta DLC innehåller två jägare, ett vapen och ett redskap: – The Bone Doctor (jägare) – Weird Sister (jägare) – Copperhead (Nagant M1895) – Blood Oath (kniv) The Bone Doctor Doktor John föddes i Senegal och togs till New Orleans som slav, där han till slut fick sin frihet och blev ett framstående ansikte i New Orleans voodookretsar, där han ledde en grupp lojala jägare. Hans förmågor gav upphov till misstankar om att han själv orsakat den farsot han kämpade mot, men ingen som trotsade honom överlevde särskilt länge. Weird Sister Med inspiration från voodookungen doktor Johns läkande krafter blev Cora Beukes en voodooutövare, och valdes in i Johns inre krets av hängivna jägare. Copperhead Denna Nagant 1895 har fått utstå ett och annat, men skiner fortfarande under allt smuts och lera. Vapnet står i tacksamhetsskuld till ägaren, eftersom den efter alla dessa år fortfarande får jaga. Blood Oath Jos och Fin McGowan, de ökända jägartvillingarna, smidde dessa två knivar när de blev jägare, och båda pryds av deras ed och monogram.