Hunt: Showdown 1896 - Last Gust
Detta DLC innehåller ett vapen: – Last Gust (Ranger 73 Swift) Last Gust Alisons Ranger 73 Swift har varit en trogen följeslagare under hennes storslagna karriär, och var pålitlig ända till slutet såväl som en konstant, tröstande påminnelse om hemmet hon lämnade bakom sig när hon reste till Louisiana.