Hunt: Showdown 1896 - Crossroads
Detta DLC innehåller fyra vapen: – Shellback (bomblans) – Baptismal Blood (Mosin-Nagant Avtomat) – Sinner’s Prayer (Nitro Express) – Rite of Passage (Dolch 96) Inom folktron är Crossroads ett vägskäl mellan två världar, där man kan stöta på övernaturliga väsen eller sluta pakt med djävulen. Vapenpaketet Crossroads till Hunt: Showdown innehåller fyra vapen för skickliga jägare med god smak.