Hunk-utseende: Grim Reaper (The Mercenaries 3D)
Hunk är väl inte liemannen i förklädnad… eller hur? Det här låser upp utseendet Grim Reaper till Hunk, baserat på hur han ser ut i The Mercenaries 3D.