Från en av de mest kända serierna på 70-talet kommer den här Chevrolet Bel Air-cabrioleten från 1956 – en ikon från det senaste århundradet och en sann amerikansk klassiker. Bara genom att titta på den får du en känsla av frihet och sug efter resor. Och när det kommer till racing finns det massor av godsaker på lager. En absolut skönhet med ren vit klädsel och kolsvart kaross, sofistikerade detaljer, lampor och de kännetecknande vita hjulen. Föga överraskande är svart och vitt även färgerna på målflaggan, och med Chevy 1956 kommer du alltid se den först! Lägg till det här vackra mästerverket i samlingen nu!