Horizon Chase Turbo - Summer Vibes
HORIZON CHASE TURBO SUMMER VIBES DLC Än en gång blir våra största inspirationskällor till verklighet. Summer Vibes är HORIZON CHASE TURBOs första DLC. Med tillgång till de mest klassiska roadstermodellerna behöver du bara ta på dig solglasögonen och njuta av den ljuvliga resan från kust till kust. DEN KLASSISKA ARKADROADSTERN Spelaren startar med en ny exklusiv bil som är en hyllning till den klassiska roadstern. Dessutom finns fem fantastiska skins att låsa upp. 12 SOMRIGA OCH FÄRGRIKA RACERBANOR Tolv stycken soliga racerbanor handplockade från kampanjen har fått ny design i det här sommaräventyret. Lås upp allihop! EN SKÖN RESA FRÅN KUST TILL KUST Du startar resan i de större kuststäderna, kör genom öknen och landsbygden och kommer i mål på stranden. Känner du hur vinden blåser i ansiktet? Summer Vibes är en hyllning till klassikerna, och framförallt en hommage till dig. Ha så kul!