Horizon Chase Turbo - Senna Forever
ÅTERUPPLEV AYRTON SENNAS STÖRSTA ÖGONBLICK I Horizon Chase Turbo - Senna Forever går du i den brasilianska racerförarens fotspår i ett känsloladdat karriärläge för en spelare i 5 delar. Upplev spänningen bakom ratten i ett nytt förstapersonsperspektiv (unikt för Senna Forever). Fatta svåra beslut genom de nya tävlingsstrategiska mekanismerna (unika för Senna Forever) och välj bil efter de olika racen och väderförhållandena. Ta sikte på fler än 130 Senna’s Marks i karriärläget och försök att prestera lika bra som han har gjort historiskt. BLI EN LEGEND DU OCKSÅ Välj bland de 18 olika teamen och dominera världens racerbanor i tre olika kategorier i mästerskapsläget. Lås upp över 30 bilar att välja bland i det här spelläget. TÄVLA MOT VÄNNER I SÅ MÅNGA MÄSTERSKAP NI VILL Spela ensam eller upp till 4 spelare lokalt och upplev unika race i varje mästerskap med oförutsägbarheten i väder, banor och motståndare som väljs ut slumpmässigt.