Horizon Chase Turbo - Rookie Series
DLC TILL HORIZON CHASE: TURBO ROOKIE SERIES En ny kampanj som skräddarsytts för nya spelare. Spela med både familj och vänner i ROOKIESERIEN! NY KAMPANJ: ROOKIESERIEN Den nya kampanjen riktar sig till unga och oerfarna spelare. I rookieserien får de lära sig spelets grunder i en välkomnande miljö där de kan utvecklas i sin egen takt. Den här DLC-kampanjen innehåller inga rankinglistor, inga samlarmynt och ingen bränslehantering, utan låter spelarna fokusera på att bemästra racingens grunder. DEN PERFEKTA NYBÖRJARBILEN Den helt nya rookiebilen är perfekt för alla spelare som inte har stor erfarenhet av racingspel. Den är lättkörd och uppgraderas automatiskt vartefter spelarna gör framsteg i kampanjen. KÖRKORTET När spelarna når slutet av rookieserien låser de upp ett särskilt körkort som visar att de är redo för World Tour och andra spellägen.