HoPiKo
Det onda Nanobyte-viruset är ute, det är över för gaming... Det är dags att iklä dig dina power gloves och rädda dina HoPiKo-bröder! HoPiKo är ett intensivt plattformsspel i hög hastighet där du har i uppdrag att rädda gaming. Hoppa från plattform till plattform för att undgå döden, utnyttja genvägar och kämpa dig igenom 100-tals handgjorda nivåer som alla kastas in i en minirunda om 5 banor som utformats för att bryta ner dig! Tävla om att bli snabbast i världen med tidsbaserade poäng, maxtid för olika nivåer och insamlingsbara retrokonsoler som öppnar upp unika bonusrundor. - Snabbt och brutalt Twitch-baserat spel - Grym chipmusik skriven och komponerad på autentisk hårdvara - Använder varje uns av ditt muskelminne"