Home Sweet Home
Home Sweet Home tar inspiration från den thailändska mytologin och är den första delen i en serie skrämmande berättelsefokuserade skräckspel med ett förstapersonsperspektiv. I Home Sweet Home hamnar spelaren i en mörk och bisarr labyrint där stanken av rädsla ligger tung, där fruktan likt blod tränger igenom sprickorna i taket och rinner ner genom det trasiga golvet och där oron växer för varje steg som tas.