Hole io: Animals DLC
Med detta DLC låser du upp: - Karta över gården - Ripley hud - Ginger Cat-skinn - Grå katt hud - Musse hud - Herr Piggy hud - Mops hud - Skinnet av vit tiger - Skinn från lejon - Kitty-skinn Välj ditt djurskinn, ät skördar, traktorer, lador, väderkvarnar och bli STOR!