IO Interactive A/SAction och äventyr
Bli Agent 47 och upplev början på World Assassination-trilogin GRATIS. Påbörja din resa som en nybörjare och träffa din hanterare på träningscentret för att bli en ICA-agent. Nu är du redo för action. Du behöver skaffa ett gratis IOI-konto och ta emot uppdateringar från IO Interactive för att komma åt visst innehåll.