HITMAN 3: Seven Deadly Sins Collection
HITMAN 3: Seven Deadly Sins tar dig in i huvudet på Agent 47. Få exklusiva dräkter baserade på synderna och ta dig an nya utmaningar för att låsa upp exklusiva belöningar. Klarar du av att stå emot de sju synderna? Seven Deadly Sins är en expansion till HITMAN 3 som släpps bitvis i sju delar. Vart och ett av de sju innehållspaketen innehåller ett nytt kontrakt, en unik dräkt och ett föremål på den aktuella syndens tema som kan användas överallt i World of Assassination. Paketet ger tillgång till alla sju innehållspaket i takt med att de släpps.