HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 7: Wrath
Act 7: Wrath HITMAN 3: Seven Deadly Sins tar dig in i huvudet på Agent 47. Få exklusiva dräkter baserade på synderna och ta dig an nya utmaningar för att låsa upp exklusiva belöningar. Klarar du att stå emot de sju synderna? Innehållspaketet ger dig åtkomst till följande innehåll: - Dräkt med Wrath-tema - Distraktionsgranaten The Roar - Automatvapnet The Shashka Beast - Escalation: The Wrath Termination Innehållspaketet ger tillgång till Act 7: Wrath. Alla sju innehållspaket kan köpas tillsammans i Seven Deadly Sins-samlingen.