HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 6: Envy
Act 6: Envy HITMAN 3: Seven Deadly Sins tar dig in i huvudet på Agent 47. Få exklusiva dräkter baserade på synderna och ta dig an nya utmaningar för att låsa upp exklusiva belöningar. Klarar du att stå emot de sju synderna? Innehållspaketet ger dig åtkomst till följande innehåll: - Dräkten The Odium Suit - Dolken The Cat’s Claw - Prickskyttegeväret Jaeger 7 Green Eye - Escalation: The Envy Contention Innehållspaketet ger tillgång till Act 6: Envy. Alla sju innehållspaket kan köpas tillsammans i Seven Deadly Sins-samlingen.