HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
Act 5: Gluttony HITMAN 3: Seven Deadly Sins tar dig in i huvudet på Agent 47. Få exklusiva dräkter baserade på synderna och ta dig an nya utmaningar för att låsa upp exklusiva belöningar. Klarar du att stå emot de sju synderna? Innehållspaketet ger dig åtkomst till följande innehåll: - Dräkten The Profiglancy Suit - Hagelgeväret The Maximalist - Tuggummipaketet Bubble Queen - Escalation: The Gluttony Gobble Innehållspaketet ger tillgång till Act 5: Gluttony. Alla sju innehållspaket kan köpas tillsammans i Seven Deadly Sins-samlingen.