HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
Act 4: Lust HITMAN 3: Seven Deadly Sins tar dig in i huvudet på Agent 47. Få exklusiva dräkter baserade på synderna och ta dig an nya utmaningar för att låsa upp exklusiva belöningar. Klarar du att stå emot de sju synderna? Innehållspaketet ger dig åtkomst till följande innehåll: - Dräkten The Scarlet Suit - Pilpistolen The Serpent's Tongue - Fjärrutlösta bomben The Serpent's Bite - Escalation: The Lust Assignation Innehållspaketet ger tillgång till Act 4: Lust. Alla sju innehållspaket kan köpas tillsammans i Seven Deadly Sins-samlingen.