HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 3: Sloth
Act 3: Sloth HITMAN 3: Seven Deadly Sins tar dig in i huvudet på Agent 47. Få exklusiva dräkter baserade på synderna och ta dig an nya utmaningar för att låsa upp exklusiva belöningar. Klarar du att stå emot de sju synderna? Det här DLC-paketet ger dig åtkomst till följande innehåll: - Dräkten The Lotophage - Kpisten The Slapdash - Sövande zonminan The Goldbrick - Escalation: The Sloth Depletion DLC-paketet ger tillgång till Act 3: Sloth. Alla sju innehållspaket kan köpas tillsammans i Seven Deadly Sins-samlingen.