High On Life: High On Knife
Tillgänglig den 3 oktober Det är 2 år sedan prisjägaren besegrade G3-kartellen. Nu behöver Knifey hjälp med att spåra upp ett mystiskt paket från sin hemvärld. Kommer de att stöta på en vänlig jätte, en flipperpistol, tjuvjägare och ett skräckinjagande intergalaktiskt fraktföretag? Jodå. Helt säkert.