Hidden Cats in Rome
Är det bara jag, eller är det… tassavtryck överallt på Roms gator? Där det finns tassavtryck, där finns det katter! Kom så letar vi efter dem! Hidden Cats in Rome är ett kort och trevligt dolda objekt-spel för alla. Se dig omkring i en stor, härlig illustration, koppla av och upptäck alla pälsklingar som gömmer sig i varje skrymsle och vrå. Det börjar med ett vackert (men monokromatiskt) landskap som fylls med varma färger ju fler katter du hittar! Innehåll: - Underbara handritade landskap att se sig omkring i. - Två huvudsakliga spellägen, det ena knepigare än det andra. - Extra upplåsningsbara banor med små kattungar. - Avslappnande musik och stämning. - Fler än 900 katter… och andra saker att hitta :)