Hey Ash, Whatcha Playin’? Pack
Hon spelar Saints Row IV. Ash. Anthony. Papa Burch. Nu tillgängliga som polare. Vem är lämpligare att stötta Bossen än Saints' största fans? Kan du vara snäll och köpa det här paketet?