Helt nytt; helt annorlunda Doctor Strange-paket
Häxmästaren Doctor Strange och hans kraftfulla kompanjon Clea måste resa till Mörkrets dimension och avvärja de skurkaktiga Mordo och Dormammu. Detta paket innehåller 8 spelfigurer!