Hell Let Loose - Airborne M1942 Reinforced
Kasta dig in i stridens hetta med vårt senaste gratis-DLC. Den här uniformen visar de historiska ändringar amerikanska fallskärmsjägare fick göra på sina uniformer eftersom materialet inte var tillräckligt starkt i viktiga delar som armbågarna och knäna. Det här DLC:t innehåller: Förstärkt M1942-uniform (tillgänglig för amerikanska officerare, gevärsskyttar, pansarvärnsenheter, ingenjörssoldater, maskingevärsskyttar, automatgevärsskyttar, anfallare, sjukvårdare, understödssoldater, prickskyttar och spanare)