Harley Quinn-storypaket
KÖP EJ OM DU HAR FÖRHANDSBESTÄLLT SPELET ELLER KÖPT SÄSONGSPASS. För första gången i Arkham-serien kan du ikläda dig rollen som Jokerns psykotiska sidekick Harley Quinn och orsaka förödelse i Blüdhaven Police Department när du bankar, hamrar och svingar dig fram till en vän i yttersta nöd. I detta exklusiva storypaket får du uppleva händelserna som leder fram till Arkham Knight när du infiltrerar Blüdhaven för att rädda din kumpan: Poison Ivy. Med ett basebollträ i handen kan du locka intet ont anande fiender med ”gubben i lådan”, snärja dem med din ”snara” eller släppa lös ”Mayhem-läget” för att låta dem smaka på Harleys förödande kaotiska natur.