Drageus Games S.A.Action och äventyr
SUPER CYBORG Super Cyborg är ett klassiskt run and gun-spel med massor av action! Du spelar som en elitklassad stridscyborg som skickats ut för att undersöka en rad märkligheter på en mystisk ö. Den skoningslösa och mäktiga utomjordningen känd som "livsformen Xirxul" har väckts till liv av ovetande forskare och nu är hela mänskligheten hotad! Skjut, spring och hoppa dig fram genom sju nivåer fyllda med oändliga horder biologiska monster och några riktigt elaka bossar. Förgör allt som rör sig på ön! Är du redo att rädda jorden? DEAD DUNGEON Dead Dungeon är ett brutalt 2D-plattformsspel som följer i samma fotspår som de bästa klassikerna, med ett grymt chiptunesoundtrack. Spelet sätter dina nerver på prov och lockar fram många känslor. Berättelsen: Du levde ett lugnt liv ända fram tills skurken berövade dig på sötsaker och stal alla levande varelsers själar. Nu måste du ge dig ut på den hårda resan för att få tillbaka själarna och sötsakerna från den mystiska grottan. --- Delar av detta paket kan kräva manuell installation (hantera spel och appar).