Hand of Fate 2: The Servant and the Beast
Hand of Fate 2: Servant and the Beast DLC utvecklar spelet om liv och död vidare med en helt ny kampanjutmaning och en unik följeslagarkaraktär. När du nått desperationens botten ingår du ett avtal med en märklig ny bundsförvant: ditt blod mot frihet. Men de som tog dig till fånga vill nu släpa dig tillbaka till deras grymma gladiatorhålor. Den monstruösa varelsen du tjänar kräver hela tiden mer av dig tills han nått sitt ultimata mål – hämnd på de som konspirerade mot honom samt återta sin tron. Detta DLC innehåller en ny kampanjutmaning, en ny följeslagare, en ny följeslagar-uppdragsserie, nya redskap och ny utrustning att låsa upp Detta innehåll kräver originalspelet Hand of Fate 2 för att kunna spelas.