Hamster Playground - Kawaii DLC
Domo Arigato, Mr. Hamsta! Kawaii är ett nytt DLC-paket till Hamster Playground - ett paket med innehåll som starkt relaterar till körsbärsblommornas land. Detta set låter dina hamstrar efterlikna samurajer, klä sig i kimonos, etc. Få dina hamstrar på gott humör genom att dekorera deras hem i en verkligt asiatisk stil, utför nya uppgifter och gör nytt arbete på en överdådig plats med japanska referenser. Kawaii DLC inkluderar: Nya japanska matchande föremål för hamsterns hem; Kostymer som låter dig uttrycka dina asiatiska rötter. Helt nya uppdrag med unika belöningar; Nya jobb för dina hamstrar.