Hamster Playground - Eating Contest Game Mode
Unna dig en speciell godbit med vår senaste DLC ""Ätartävling"" för Hamster Playground! Gör dig redo för ett gastronomiskt spektakel där din hamster kommer att delta i en rolig och läcker ätartävling. Välj mat som matchar den visade bilden, njut av godsakerna och slå konkurrensen för att bli den oomtvistade ätmästaren! I Ätartävling möter strategi glupskhet när din hamster slukar en mängd godsaker, från krispiga frön till läckra grönsaker och allt däremellan.